مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 15:502023-09-12اجتماعي

تدوین برنامه عمل برای کاهش گرد و غبار در شرق کشور


رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار وزیر اکولوژی، محیط زیست و تغییرات اقلیمی ازبکستان گفت: برنامه عمل زیرمنطقه ای ایران برای شمال شرق کشور نقشه راه کشورهای منطقه برای کاهش گرد و غبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی سلاجقه در دیدار با عزیز عبدالحکیم اف، وزیر محیط زیست کشور ازبکستان ضمن بیان اینکه تحریم ها باعث پیشرفت کشور ما در همه زمینه ها ازجمله محیط زیست شده است، گفت: ما در این مدت تجربه های خوبی را به دست آورده ایم که آماده ایم آن ها را در اختیار کشور شما قرار دهیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه های ما 60 سال است در زمینه مطالعات گرد و غبار فعال هستند، اظهار کرد: علاقه داریم که از ظرفیت دانشگاه منابع طبیعی و محیط زیست شما نیز استفاده کنیم و مطمئنم که ارتباط و همکاری بین دانشمندان می تواند نتایج خوبی را در خصوص کاهش آلاینده های ناشی از گرد و غبار به همراه داشته باشد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: به دنبال این هستیم که در همکاری با کشور شما، تاجیکستان، افغانستان و ارمنستان کنسرسیومی تشکیل شود همچنین ما برنامه عمل زیرمنطقه ای ایران برای شرق و شمال شرق کشور را آماده کرده ایم که نقشه راهی برای همکاری های مشترک است و امیدواریم که این برنامه ها عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه عمل برای کاهش گرد و غبار در شرق کشور

تدوین برنامه عمل برای کاهش گرد و غبار در شرق کشور