مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 12:152023-09-05سياسي

دشمن تمام تلاش خود را بر شکست و انحراف انقلاب معطوف کرده است


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمن تمام تلاش خود را بر شکست و انحراف انقلاب اسلامی معطوف کرده است لذا باید با هوشیاری و بصیرت در مقابل توطئه های آنان ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار امان الله گشتاسبی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ پرچمداران دین و اندیشه که در سالن مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: استان کردستان مهد ایثار و شهادت است و شهدای بسیاری در این منطقه برای اعتلای این نظام و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا کرده اند.

وی با بیان اینکه علمای شیعه و سنی در جای جای استان کردستان نقش آفرینی دارند، افزود: یکی از برنامه های اساسی که در استان کردستان دنبال می شود و با توجه به همکاری خوب آحاد مسئولین در سراسر استان و با همت همکاران نظامی در مجموعه نیروهای مسلح استان به خوبی برگزار شده است همین همایش است که مرحله نخست آن در شهرستان ها برگزار شده است و امروز عزیزانی که در این همایش حضور دارند به نمایندگی از دیگر علمای استان حضور یافته اند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این برنامه در اعلام همبستگی، وحدت و انسجامی است که امروز برای حفظ این نظام و حفظ انقلاب در کشور و بخصوص در استان کردستان که دشمن همیشه به دنبال وارد کردن خدشه به اتحاد مردم در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن تمام تلاش خود را بر شکست و انحراف انقلاب معطوف کرده است

دشمن تمام تلاش خود را بر شکست و انحراف انقلاب معطوف کرده است