مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 16:102023-09-18بين الملل

نارضایتی جمهوری خواهان آمریکایی از توافق تهران و واشنگتن


الجزیره گزارش داد، بسیاری از محافظه کاران آمریکایی از توافق تهران و واشنگتن برای تبادل زندانی و آزادسازی پول بلوکه شده ایران در کره جنوبی راضی نیستند و بر این باورند که ایالات متحده احتمالاً در دادن امتیاز زیاده روی کرده است.

- الجزیره گزارش داد، بسیاری از محافظه کاران آمریکایی از توافق تهران و واشنگتن برای تبادل زندانی و آزادسازی پول بلوکه شده ایران در کره جنوبی راضی نیستند و بر این باورند که ایالات متحده احتمالاً در دادن امتیاز زیاده روی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرنگار شبکه الجزیره از واشنگتن گزارش داد که بسیاری از جمهوری خواهان آمریکایی معتقدند که توافق اخیر تهران و واشنگتن بهترین معامله برای ایالات متحده نیست و آن ها احساس می کنند که ایالات متحده ممکن است زیاده روی کرده باشد.

بنابر گزارش خبرنگار الجزیره، منتقدان این توافق در واقع بر این باورند که معامله میان ایران و آمریکا می تواند موجب تشویق بیشتر برای بازداشت آمریکایی ها شود .

خبرنگار الجزیره افزود: آن ها می گویند که این امر می تواند نیروهای آمریکایی را در خاورمیانه و سراسر جهان در معرض خطر قرار دهد و حتی اقتصاد ایران را تقویت کند.

این خبرنگار همچنین گفت: اما دولت بایدن بسیار تدافعی بوده و در حال چرخش و عقب نشینی است و می گوید که جایگزین چنین توافقی می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی جمهوری خواهان آمریکایی از توافق تهران و واشنگتن

نارضایتی جمهوری خواهان آمریکایی از توافق تهران و واشنگتن