مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:102023-08-25سياسي

تلاش دشمنان برای سرنگونی نظام پی در پی دچار شکست می شود


منافقین و تروریست ها دست به دست هم دادند که نظام را سرنگون کنند اما تاکنون نتوانستند چنین غلطی کنند و نظام جمهوری اسلامی قدرت غالب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تفاوت های این دنیا با آخرت گفت: دنیای مادی خیلی ارزشمند نیست که انسان به آن دل ببندد آخرت مهم ترین جایگاه زندگی است و زندگی پایدار در آنجاست بهشت مربوط به انسان های مومن است انسان های کافر و فاجر و مشرک در آنجا زندگی نمی کنند یکی از مراتب عذاب جهنمیان همین است که بهشت را می بینند و دستشان از آنجا کوتاه است اگر ایمان داشتند مثل مومنان در بهشت متنعم می شدند.

امام جمعه شهر یاسوج در ادامه با تبریک هفته دولت و روز کارمند گفت: جمهوری اسلامی سفره و مائده الهی برای همه پهن کرده تا دولتمردان بر سر سفره دولت و حکومت ولایی بنشینند.

وی افزود: کار در حکومت طاغوتی حرام است تلاش در دولتی که حاکمیت طاغوتی دارد حرام است هر چه برای دولت های طاغوتی تلاش کنید حرام است حکومت پهلوی حکومت طاغوتی بود چون در مقابل اسلام و ایران ایستاد.

حسینی به شهادت شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و گفت این ها توسط منافقین به شهادت رسیدند خون های مقدسی برای انقلاب به زمین ریخته شد و امروز هم برای دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمنان برای سرنگونی نظام پی در پی دچار شکست می شود

تلاش دشمنان برای سرنگونی نظام پی در پی دچار شکست می شود