مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 10:202023-09-17اقتصادي

این خودروهای وارداتی ترخیص نمی شوند + جزییات


1217 خودروی وارداتی در گمرک شهید باهنر دپو شده.

علت دپو اختلاف صاحب کالا با گمرک در خصوص ارزش گذاری است.

- جی پلاس؛ رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه تعدادی خودرو وارداتی از گذشته در گمرکات مانده و تعدادی هم به تازگی وارد شده است، گفت: در صورتی که صاحب کالا و گمرک درخصوص ارزش گذاری این خودروها به توافق نرسیدند، این خودروها به عنوان اموال متروکه اعلام و به مزایده گذاشته می شود.

مهدی اسلام پناه در گفت وگو با فارس و در پاسخ به این سوال که تاکنون چند دستگاه خودرو وارد گمرکات شده و چند دستگاه خودرو از گمرکات ترخیص شده است، اظهار داشت: تاکنون حدود 5 هزار دستگاه خودرو وارد کشور شده که تعدادی از این خودروها هنوز در گمرک است.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران افزود: علت دپوی این خودروها در گمرکات، عدم توافق صاحب کالا و گمرک درخصوص ارزش گذاری است در واقع این خودروها در ابتدا باید ارزش گذاری شود تا امکان اظهار و ترخیص آنها فراهم شود.

* 1217 دستگاه خودرو تجاری و سواری وارداتی در گمرک بندر شهید باهنر وی با اشاره به وجود 1217 دستگاه خودرو تجاری و سواری وارداتی در گمرک بندر شهید باهنر بیان داشت: تعدادی از این خودروها از گذشته در گمرک بوده و تعدادی نیز اخیرا وارد گمرک شده است، علت دپوی این خودروها اختلاف صاحب کالا با گمرک در خصوص ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این خودروهای وارداتی ترخیص نمی شوند + جزییات

این خودروهای وارداتی ترخیص نمی شوند + جزییات