مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 15:302023-09-06سياسي

تشکیل ستاد گمشدگان در راهپیمایی جاماندگان اربعین توسط منطقه 13


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران گفت: - شهردار منطقه 13 از تشکیل ستاد گمشدگان مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران با استفاده از نیرو های مردمی دوام خبرداد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران گفت: در طول مسیر راهپیمایی، یک غرفه به ستاد گمشدگان مدیریت بحران منطقه 13 اختصاص دارد که در خیابان 17 شهریور تقاطع خشکبارچی جنب آتش نشانی استقرار یافت.

به گفته او، در این غرفه، کارشناسان و روانشناسان اداره بازیابی پس از بحران و نیرو های دوام حضور داشتند و نسبت به ساماندهی کودکان و گمشدگان اقدام کردند.

شهردار منطقه 13 با بیان اینکه در این غرفه ها، وسایل نقاشی، بازی های کودکانه و پذیرایی قرار دارد، اظهار داست: در صورت تحویل کودکان به این غرفه ها، تا رسیدن والدین کودک با استفاده از وسایل بازی و سرگرمی نسبت به نگهداری این عزیزان اقدام شده است.

شهردار منطقه 13 کنترل موارد ایمنی و گزارش به خودروی فرماندهی مدیریت بحران مستقر در مسیر راهپیمایی توسط نیرو های مردمی دوام به عنوان همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ستاد گمشدگان در راهپیمایی جاماندگان اربعین توسط منطقه 13

تشکیل ستاد گمشدگان در راهپیمایی جاماندگان اربعین توسط منطقه 13