مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 19:052023-09-15سياسي

فرمانده نیروی زمینی ارتش: قدرت منطقه ای با همراهی جبهه مقاومت در حال شکل گیری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش بعدازظهر امروز در هشتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در دامغان با بیان اینکه همه باید قدر ولایت فقیه را بدانیم، اظهار کرد: قدرت منطقه ای با همراهی جبهه مقاومت در حال شکل گیری است و توفیقات بیشتری با جان فشانی سربازان اسلام محقق خواهد شد.

وی با اشاره به دستاوردهای جبهه مقاومت در چند محور اساسی بیان کرد: با رشادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که به معنای واقعی کلمه نماد شهدای مقاومت است و همچنین هشت شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در سوریه و دیگر شهدای راه مقاومت امروز موضوع نظم نوین جهانی که مدنظر امامین انقلاب بوده، به خوبی در حال شکل گیری است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: به منصه ظهور رسیدن جبهه حق و مقاومت نزد نظم نوین جهانی به نفع اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

حیدری همچنین با بیان اینکه نفی نظام سلطه یکی دیگر از دستاوردهای جبهه مقاومت بوده است، گفت: زمانی کشورهای ابرقدرت، دنیا را عادت داده بودند تا یا سلطه پذیر باشند یا زیر یوغ آنها قرار گیرند و از اهداف آنها پشتیبانی کنند؛ اما امروز راهبردهای رهبری عظیم الشأن و امام راحل و همچنین رشادت های سربازان محور مقاومت خط بطلانی بر این تئوری کشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی زمینی ارتش: قدرت منطقه ای با همراهی جبهه مقاومت در حال شکل گیری است

فرمانده نیروی زمینی ارتش: قدرت منطقه ای با همراهی جبهه مقاومت در حال شکل گیری است