مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-18ورزشي

هاشمی در اردوی هندبال تنها چند دقیقه پس از وزیر شدن: می دانم در گروه مرگ هستید


وزیر ورزش و جوانان پس از کسب رای اعتماد از مجلس بلافاصله از اردوی تیم ملی هندبال اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو بازدید کرد.

- هاشمی در اردوی هندبال تنها چند دقیقه پس از وزیر شدن: می دانم در گروه مرگ هستید وزیر ورزش و جوانان پس از کسب رای اعتماد از مجلس بلافاصله از اردوی تیم ملی هندبال اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ساعتی پس از کسب رای اعتماد از سوی مجلس به فدراسیون هندبال رفت و از اردوی تمرینی این تیم پیش از اعزام به بازی های آسیایی هانگژو چین بازدید کرد و در جریان روند تمرینات ورزشکاران اعزامی قرار گرفت.

تیم ملی هندبال آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به هانگژو پیگیری می کند و روز دوشنبه به بازی های آسیایی اعزام می شود.

علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال در این دیدار، اظهار کرد: چند روز پیش برخی اعضای هندبال از عدم توجه مسئولان گله مند بودند و به همین خاطر صحبت هایی انجام شد که خوشبختانه وزیر جدید ورزش در اولین بازدیدش به دیدار هندبالیست ها آمد چرا که پسر آقای کیومرث هاشمی بازیکن هندبال است و قطعا توجه ویژه ای به این رشته خواهد داشت.

رییس فدراسیون هندبال افزود: متاسفانه باشگاه های اروپایی به برخی لژیونرهایمان مجوز حضور در بازی های آسیایی هانگژو را ندادند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی در اردوی هندبال تنها چند دقیقه پس از وزیر شدن: می دانم در گروه مرگ هستید

هاشمی در اردوی هندبال تنها چند دقیقه پس از وزیر شدن: می دانم در گروه مرگ هستید