مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:452023-08-26سياسي

پایان اختلالات شنوایی دوقلوها در مرکز کاشت حلزون شنوایی بابل


عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل از عمل موفقیت آمیز هشتادمین کاشت حلزون شنوایی برای دو پسر دوقلوی آملی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابل، کیوان کیاکجوری طی گفت گویی اظهار کرد: هشتادمین عمل کاشت حلزون شنوایی بر دو پسر دوقلو از شهرستان آمل با موفقیت در بیمارستان آیت الله روحانی(ره) بابل انجام شد و این عمل از این نظر قابل اهمیت بود که نخستین عمل این مرکز با چنین شرایطی بود.

وی افزود: چنانچه در خانواده ای پدر و مادر هر دو دچار اختلال شنوایی باشند این نکته را بایستی جدی بگیرند به این دلیل که فرزندان آن ها از شانس بالایی برای اختلالات شنوایی برخوردار خواهند بود و برای جلوگیری از این اختلالات باید مشاورات ژنتیکی انجام شود.

کیاکجوری با اشاره به اینکه اختلالات ژنتیک یکی از مهم ترین علل اختلالات شنوایی است، ادامه داد: بهترین سن برای کاشت حلزون شنوایی برای کودکانی که اختلال شنوایی دارند سن بین یک تا یک و نیم سالگی می باشد.

  متخصص گوش و حلق و بینی و فلوشیپ اتولوژی و نورواتولوژی و کوکلئار ایمپلنت دانشگاه علوم پزشکی بابل با ذکر این نکته که مرکز کاشت حلزون شنوایی بابل بیماران مازندران، گلستان، سمنان و شاهرود را تحت پوشش دارد، بیان کرد: بیماران از نقاط مختلف کشور می توانند برای درمان به این مرکز مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان اختلالات شنوایی دوقلوها در مرکز کاشت حلزون شنوایی بابل

پایان اختلالات شنوایی دوقلوها در مرکز کاشت حلزون شنوایی بابل