مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 09:202023-08-23اجتماعي

تاثیر اقدامات انجام شده در احیای چمن تاریخی سلطانیه


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سلطانیه گفت: اقدامات صورت گرفته جهت احیای چمن سلطانیه طبق بررسی های کارشناسی به عمل آمده و بازدیدهای متعدد میدانی، - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سلطانیه عنوان کرد تاثیر اقدامات انجام شده در احیای چمن تاریخی سلطانیه ایسنا/زنجان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سلطانیه گفت: اقدامات صورت گرفته جهت احیای چمن سلطانیه طبق بررسی های کارشناسی به عمل آمده و بازدیدهای متعدد میدانی، در پوشش گیاهی و پیشگیری از بیابان زایی و ایجاد ریزگرد بسیار موثر بوده است.

مهدی شیرخانی صبح امروز (1 شهریورماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اقدامات موثر صورت گرفته در خصوص احیای چمن سلطانیه، اظهار کرد: ضمن تشکیل کارگروه تخصصی با عنوان کارگروه احیای چمن سلطانیه، 15 جلسه از اوایل سال 1401 تا به امروز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شده است.

وی افزود: جلسات متعدد با شوراهای اسلامی و دامداران قرای همجوار چمن سلطانیه به منظور تسهیل گری و فرهنگ سازی جهت همراهی بهره برداران در امر قرق و احیای چمن سلطانیه برگزار می شود.

این مسئول با اشاره به قرق کل چمن سلطانیه در سال جاری به استناد مصوبه سیزدهمین کارگروه احیای چمن سلطانیه در 29 فروردین 1402، تصریح کرد: رودخانه و مسیل سیاه سره به طو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر اقدامات انجام شده در احیای چمن تاریخی سلطانیه

تاثیر اقدامات انجام شده در احیای چمن تاریخی سلطانیه