مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-01سياسي

امام جمعه سمنان: «بریکس» می تواند به یک جانبه گرایی در جهان پایان دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان در مصلای حضرت امیرالمؤمنین (ع) این شهر، با اشاره به توفیقاتی که دولت سیزدهم در بخش های مختلف داشته است، از رسانه ها خواست تا این موفقیت ها را بیش از پیش مطرح کنند.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم در بخش های مختلف ازجمله در سیاست خارجی به موفقیت هایی دست یافته که عضویت در بریکس یک نمونه از آن است و این توفیقات باید در جامعه گفته شود.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: برزیل، هندوستان، چین، روسیه و آفریقای جنوبی برای پیگیری امور مهم اقتصادی، گروه بریکس را راه انداختند و عضویت ایران در این گروه پیام های متعددی دارد.

مطیعی بیان کرد: پیگیری و تلاش بسیاری انجام شد تا ایران اسلامی هم به عضویت بریکس درآید و فعالیت های مجامع متحدی مثل بریکس می تواند به یک جانبه گرایی در دنیا پایان دهد.

وی با قدردانی از دولت سیزدهم برای عضویت در این گروه، از رسانه ها خواست تا این موفقیت ها را به اطلاع مردم برسانند و اهمیت کارهای انجام شده را تبیین کنند.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: ایران در گروه بریکس پذیرفته شده و این می تواند جبهه مقابله با غرب را که هم اکنون در شمار زیادی از کشورها و حتی قدرت های اقتصادی دنیا شکل گرفته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سمنان: «بریکس» می تواند به یک جانبه گرایی در جهان پایان دهد

امام جمعه سمنان: «بریکس» می تواند به یک جانبه گرایی در جهان پایان دهد