مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:352023-08-23حوادث

مانور ساعت صفر در فرودگاه زنجان برگزار شد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مانور ساعت صفر به منظور ارتقای آمادگی پاسخگویی به حوادث و سوانح احتمالی با حضور تیم های عملیاتی هلال احمر در فرودگاه زنجان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حکمت اله هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مانور های عملیاتی منجر به ارتقا و رشد حداکثری نیروهای امدادی و عملیاتی در حوادث و وضعیت های اضطراری و پر خطر انجام می شود.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: برگزاری مانور در فرودگاه  زنجان هر دو سال یک بار با حضور امدادگران، نجاتگران و با به کارگیری یک فروند بالگرد امداد ونجات براساس سناریوی فرضی در فرودگاه با همکاری هلال احمر استان زنجان برگزار می شود.

  وی گفت: این مانور فرضی با اهداف ارزیابی برنامه ها و شیوه های برخورد در وضعیت اضطراری مشخص شده، ارزیابی، رفع نقص احتمالی و همچنین فراهم کردن امکانات و تجهیزات امدادی، افزایش هماهنگی هلال احمر با دیگر ارگان ها و ارتقای توانایی، آمادگی نیروهای همه ارگان های درگیر در هنگام بحران برگزار شد.

  هاشمی خاطرنشان کرد: همکاری در امداد و نجات، جابه جایی و انتقال مصدومان و جان باختگان به مراکز درمانی و عوامل قضایی از اقدامات جمعیت هلال احمر  در حوادث های طبیعی و غیر طبیعی از دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور ساعت صفر در فرودگاه زنجان برگزار شد

مانور ساعت صفر در فرودگاه زنجان برگزار شد