مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-03ورزشي

VAR تمامی مشکلات ما را حل نمی کند


رییس روابط بین المللی فدراسیون فوتبال گفت: VAR تمامی مشکلات ما را حل نمی کند و حتما در دیدارها یکی از طرفین معترض خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی تارقلی زاده پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه مراسم گردهمایی مدیران آکادمی فوتبال کشور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این سمینار برای توسعه آکادمی های فوتبال در شهر اصفهان به میزبانی باشگاه سپاهان برگزار شد که من در خصوص حفاظت از کودکان صحبت هایی را ارائه دادم و رییس کمیته توسعه و صدور مجوز حرفه ای فدراسیون در رابطه با مجوز باشگاه های حرفه ای توضیحاتی دادند.

وی ادامه داد: مدیران آکادمی در این گردهمایی حضور داشتند که اگر صحبت های ما را به خوبی متوجه بشوند، می توانیم نسل خوبی در آینده بسازیم.

رییس روابط بین المللی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه مدارس فوتبال را نباید آکادمی فوتبال بدانیم، تصریح کرد: آکادمی فوتبال معیارهای خاصی دارد برای مثال در مدارس فوتبال پول گرفته می شود، اما در آکادمی ها پول هم داده می شود.

فاکتورهای زیادی برای آکادمی وجود دارد که بتوانیم فوتبالیست ساز شویم، مانند برزیل بازیکن صادر کنیم و از استعدادهای سراسر کشور بهره ببریم.

تارقلی زاده در خصوص وضعیت VAR برای مسابقات آسیایی، گفت: در چند روز آینده تکلیف این موضوع مشخص می شود، شش بازی در ایران داریم که ورود دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

VAR تمامی مشکلات ما را حل نمی کند

VAR تمامی مشکلات ما را حل نمی کند