مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 19:152023-09-04سياسي

ابعاد شخصیت ذوالفنون حسن زاده آملی تبیین شود


ابعاد مختلف شخصیت ذوالفنون و ذوابعاد علامه حسن زاده آملی به ویژه بُعد انقلابی، تفسیر، فلسفه، کلام، تربیت شاگرد و اساتید به همه معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در جلسه اعضای ستاد برگزاری همایش بزرگداشت علامه حسن زاده آملی که عصر امروز در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار شد با تسلیت و گرامیداشت ایام اربعین، اظهار کرد: امیدواریم همایشی که در شان و تراز شخصیت ملی، امت اسلامی حضرت علامه باشد برگزار شود.

وی با بیان اینکه هر کاری که بخواهد به نام علامه حسن زاده آملی انجام شود، ظریف و حساس است، افزود:  از این رو باید همایش به نام ایشان در سطحی بسیار مطلوب برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه کاری که می خواهیم برای افتخار ملی و استانی خودمان انجام دهیم، باید بسیار باارزش باشد، خاطرنشان کرد: هر دانشگاهی باید با برگزاری چنین همایش هایی خودش به یک مرکز تاثیرگذار و مورد توجه تبدیل شود، نه مرکزی که صرفا در حال آموزش و پژوهش است، بلکه علاوه بر وظیفه تربیت نیرو باید به مسائل کلان اجتماعی، فرهنگی، علمی، برگزاری کنگره ها و همایش ها بپردازد؛ چرا که اینها مایه افتخار و امتیاز آن دانشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد شخصیت ذوالفنون حسن زاده آملی تبیین شود

ابعاد شخصیت ذوالفنون حسن زاده آملی تبیین شود