مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:002023-08-28سياسي

حسینی: دولت حامی و پشتیبان نیروهای مسلح کشور است


معاون رییس جمهور با تاکید بر اینکه دولت و رییس جمهور کاملا حامی و پشتیبان نیروهای مسلح کشور هستند، گفت: بواسطه همکاری و در کنار هم قرار گرفتن میدان و دیپلماسی شاهد توفیقات و موفقیت های چشمگیری در عرصه منطقه ای و جهانی هستیم.

- معاون رییس جمهور با تاکید بر اینکه دولت و رییس جمهور کاملا حامی و پشتیبان نیروهای مسلح کشور هستند، گفت: بواسطه همکاری و در کنار هم قرار گرفتن میدان و دیپلماسی شاهد توفیقات و موفقیت های چشمگیری در عرصه منطقه ای و جهانی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد حسینی در بیست و هفتمین نشست معاونان وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی که مدیران کل امور مجلس دستگاهها نیز شرکت داشتند با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، اظهار کرد: ایمان، اخلاص، فداکاری، پایمردی، ولایتمداری، مردمی بودن، پای بندی به اصول و ارزشها، استکبارستیزی، خدمت به محرومان، استقامت و بردباری در برابر ناملایمات سیاسی باعث جاودانه شدن نام و یاد این شهیدان بزرگوار است.

شهیدان رجایی و باهنر مدیران در تراز انقلاب اسلامی هستند که باید سیره، منش و رفتار آنان را الگوی رفتار فردی و اجتماعی خود قرار دهیم.

وی با قدردانی از تلاش ها و زحمات معاونان پارلمانی در دو سال گذشته، آنان را به ارزیابی نقاط قوت و ضعف مجموعه ی خود در دومین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: دولت حامی و پشتیبان نیروهای مسلح کشور است

حسینی: دولت حامی و پشتیبان نیروهای مسلح کشور است