مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 16:402023-08-30اجتماعي

بهره برداری از مرکز 450 نفره نگهداری و درمان معتادان تا آذر ماه


مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان با ظرفیت 450 نفر در آذر ماه امسال به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محمد زنگانه بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان، اظهار کرد: سرقت و مزاحمت از جمله آسیب های است که از سوی معتادین متجاهر ایجاد می شود که در صورت ساماندهی آنها، بسیاری از مشکلات در این حوزه مرتفع خواهد شد.

استاندار گلستان با بیان اینکه گلستان در بخش نگهداری معتادان متجاهر قدری از ظرفیت های کشور عقب بود، افزود: در گذشته استان فقط برای 100 نفر ظرفیت نگهداری داشت درحالیکه اکنون مرکز نگهداری در دو بخش شرقی و غربی استان برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: به زودی در بخش غربی و مرکزی استان ظرفیت نگهداری به 450 نفر افزایش می یابد و برای شهرستان گنبد هم با کمک فرمانداری و شورای شهر و شهردار سوله هایی در نظر گرفتیم که هم به عنوان مرکز نگهداری بانوان و آقایان 400 نفر ظرفیت خواهد داشت.

زنگانه حرفه آموزی و اشتغال را به عنوان فاز توسعه برای بازگشت این افراد به جامعه دارای اهمیت دانست و گفت: در کنار این موارد همواره تلاش شده تا در حوزه پیشگیری اقدامات خوبی در قالب طرح یاریگران به صورت محله محور در شهرهای استان انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مرکز 450 نفره نگهداری و درمان معتادان تا آذر ماه

بهره برداری از مرکز 450 نفره نگهداری و درمان معتادان تا آذر ماه