مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 14:512023-09-20سياسي

واگذاری 23 هزار واحد مسکن به نیازمندان کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد از شهرکرد، محمود توکلی صبح امروز در حاشیه مراسم تحویل 17 واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از 23 هزار واحد مسکن به نیازمندان کشور واگذار شده است، گفت: امسال نیز در قالب تفاهم نامه احداث 40 هزار واحد مسکن با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حدود 23 هزار واحد عملیاتی شده است.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور ادامه داد: سپاه پاسداران به عنوان مظهر اقتدار کشور با راه اندازی قرارگاه محرومیت زدایی در راستای کمک به اقشار نیازمند و محروم، به الگوی خدمات رسانی نیز تبدیل شده است.

  وی با اشاره به فعالیت کمیته امداد در راستای کمک به تامین مسکن نیازمندان، افزود: این خدمت به تنهایی انجام نشده بلکه همواره نهادهای انقلابی از جمله سپاه پاسداران، بسیج، بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بنیاد مستضعفان و خیران و نیکوکاران در این امر یار و یاور کمیته امداد بوده اند.

توکلی اضافه کرد: همچنین تفاهم نامه احداث 10 هزار واحد مسکن نیز با بنیاد مستضعفان منعقد شده است که به زودی شاهد اتمام مراحل ساخت و افتتاح واحدهای این تفاهم نامه خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 23 هزار واحد مسکن به نیازمندان کشور

واگذاری 23 هزار واحد مسکن به نیازمندان کشور