مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:302023-08-31سياسي

پدافند هوایی، امنیتی در تراز بین المللی برای پروازهای داخلی و خارجی فراهم کرده است


سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری تاکید کرد: شبکه پدافندهوایی کشور در اوج اقتدار و هوشمندی، آسمان ایران را تحت رصد و اشراف کامل دارد و امنیت پایدار و مثال زدنی و در تراز معیارهای بین المللی را برای پروازهای داخلی و عبوری از ایران فراهم آورده است.

- سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری تاکید کرد: شبکه پدافندهوایی کشور در اوج اقتدار و هوشمندی، آسمان ایران را تحت رصد و اشراف کامل دارد و امنیت پایدار و مثال زدنی و در تراز معیارهای بین المللی را برای پروازهای داخلی و عبوری از ایران فراهم آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت فرا رسیدن دهم شهریورماه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و تحیات؛ فرارسیدن دهم شهریور ماه روز پدافندهوایی را به فرماندهان و آحاد مدیران و کارکنان مجاهد و شجاع شبکه یکپارچه پدافندهوایی کشور که مایه امنیت و افتخار ملت ایران و نیروهای مسلح هستند، تبریک و تهنیت می گویم.

امروز شبکه یکپارچه و بومی پدافند هوایی کشور در اوج اقتدار و هوشمندی، آسمان میهن اسلامی را تحت رصد و اشراف کامل و همه جانبه دارد و امنیت پایدار و مثال زدنی و در تراز معیارهای بین المللی را برای پروازهای داخلی و عبوری از ایران عزیز فراهم آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند هوایی، امنیتی در تراز بین المللی برای پروازهای داخلی و خارجی فراهم کرده است

پدافند هوایی، امنیتی در تراز بین المللی برای پروازهای داخلی و خارجی فراهم کرده است