مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 17:252023-08-23ورزشي

گزارش عملکرد دو ساله فدراسیون پزشکی ورزشی/ کسب عناوین مهم قهرمانی برای اولین بار


فدراسیون پزشکی ورزشی برای ورزشکاران تحت پوشش خود که دچار آسیب دیدگی ورزشی می شوند سقف هزینه درمان را حذف و بستری را فراهم کرده که هر ورزشکار در هر نقطه از کشور چنان چه دچار آسیب دیدگی شود بدون هیچ گونه دغدغه مالی مراحل درمان .

- رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی برای ورزشکاران تحت پوشش خود که دچار آسیب دیدگی ورزشی می شوند سقف هزینه درمان را حذف و بستری را فراهم کرده که هر ورزشکار در هر نقطه از کشور چنان چه دچار آسیب دیدگی شود بدون هیچ گونه دغدغه مالی مراحل درمان را طی کرده و صرفا تمرکزش بر روی بازگشت به دنیای قهرمانی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامرضا نوروزی درخصوص عملکرد فدراسیون پزشکی ورزشی در دو سال گذشته اظهار کرد: در سال 1401 برای اولین بار حدود 3 میلیون و 700 هزار ورزشکار خانم و آقا به عضویت کمیته خدمات درمانی این فدراسیون درآمدند؛ کمیته ای که بانک جامع ورزشکاران سازمان یافته و مرجع برنامه ریزی برای مجموعه ورزش کشور محسوب می شود.

او افزود: علاوه بر این فدراسیون پزشکی ورزشی برای ورزشکاران تحت پوشش خود که دچار آسیب دیدگی ورزشی می شوند سقف هزینه درمان را حذف و بستری را فراهم کرده که هر ورزشکار در هر نقطه از کشور چنانچه دچار آسیب دیدگی شود بدون هیچ گونه دغدغه مالی مراحل درمان را طی کرده و صرفا تمرکزش بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش عملکرد دو ساله فدراسیون پزشکی ورزشی/ کسب عناوین مهم قهرمانی برای اولین بار

گزارش عملکرد دو ساله فدراسیون پزشکی ورزشی/ کسب عناوین مهم قهرمانی برای اولین بار