مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 15:302023-08-31اقتصادي

ایجاد تعاونی، تنها راه مردمی کردن اقتصاد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: بهترین و تنها راه مردمی کردن اقتصاد، تشویق و ترغیب مردم برای گرایش و تمایل آنها به سمت ایجاد تعاونی ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی امروز در همایش دولت و اقتصاد مردمی در محل اتاق تعاون استان اظهارداشت: ما به عنوان بخش دولتی در احصا مشکلات و حل برون رفت از مشکلات در کنار بخش تعاون استان خواهیم بود.

  وی با ذکر این نکته که بهترین و تنها راه مردمی کردن اقتصاد، تشویق و ترغیب مردم برای گرایش و تمایل آنها  به سمت ایجاد تعاونی ها است خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی اقدامات در سال های گذشته به اعتماد مردم آسیب زده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در این خصوص اتاق های تعاون، اصناف و بازرگانی باید تنظیم گری خوبی در خصوص بازگشت این اعتماد داشته باشند.

اشرفی با تاکید بر ترویج فرهنگ تعاون، اظهار کرد: در حوزه تعاون همه با هم و برای هم باید کارکنیم که تحقق نیافتن این موضوع از جمله ضعف های ما است.

وی عنوان کرد: باید موانع پیش روی بخش تعاون را احصاء و نسبت به رفع آن اقدام کنیم، بیان کرد: تلاش همه ما باید این باشد که با همکاری تعاون گران موانع پیش روی بخش تعاون را شناسایی و رفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد تعاونی، تنها راه مردمی کردن اقتصاد

ایجاد تعاونی، تنها راه مردمی کردن اقتصاد