مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 21:002023-08-23اجتماعي

موکب پشتیبانی فنی-خدماتی مواکب مسیرپیاده روی اربعین راه اندازی شد


رییس سازمان بسیج اصناف استان اصفهان از راه اندازی موکب پشتیبانی فنی - خدماتی مواکب مسیر پیاده روی اربعین برای اولین بار توسط بسیج اصناف استان اصفهان خبر داد.

- مجید اصلانی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: موکب پشتیبانی فنی - خدماتی مواکب مسیر پیاده روی اربعین برای اولین بار توسط بسیج اصناف استان اصفهان راه اندازی شده است.

وی افزود: این خدمت با احداث موکبی در نزدیکی شهر کربلای معلی به همت حوزه مقاومت بسیج اصناف علامه مجلسی ناحیه امام رضا (ع) انجام می شود و در آن 40 نفر از اصناف تخصصی به ارائه خدمات به مواکبی که از زائران اربعین حسینی پذیرایی می کنند خواهد پرداخت.

رییس سازمان بسیج اصناف استان اصفهان با بیان اینکه این موکب در 12 رسته شغلی همچون لوله کشی، تأسیسات برق، جوشکاری، تعمیرات لوازم برقی و غیره همزمان با روز بسیج اصناف از اول شهریور ماه کارخود را آغاز خواهد کرد، افزود: فعالیت این موکب تا 15 شهریور ماه مصادف با روز اربعین ادامه خواهد داشت.

اصلانی همچنین خاطرنشان کرد: اصناف بسیجی استان اصفهان چنین موکبی را در این طرف مرز و در بین مواکب اربعینی مرز مهران نیز راه اندازی کرده اند که خدمات فنی به مسافران و زوار اباعبدالله الحسین -علیه السّلام- ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب پشتیبانی فنی-خدماتی مواکب مسیرپیاده روی اربعین راه اندازی شد

موکب پشتیبانی فنی-خدماتی مواکب مسیرپیاده روی اربعین راه اندازی شد