مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-19سياسي

سردار معروفی: امروز به برکت هوشمندی و وحدت اقوام صاحب عظمت و شرافت هستیم


معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، گفت: کشور ما امروز به برکت هوشمندی و وحدت اقوام، در سطح منطقه و دنیا صاحب عظمت و شرافت شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه رژه 31 شهریور و در جمع بسیجیان اقوام و عشایر ایران، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به واسطه مجاهدت ها، سلحشوری ها، ایثارگری ها و مقاومت های مردم طی 45 سال گذشته، قابلیت های زیادی پیدا کرده است.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت جان فشانی ها و ایثارگری ها و مجاهدت های مردم طی بیش از چهار دهه گذشته، ظرفیت ها و قابلیت های بسیاری پیدا کرده است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: کشور ما امروز به برکت هوشمندی و وحدت اقوام، در سطح منطقه و دنیا صاحب عظمت و شرافت شده و همین امر سبب شده که در رویارویی با دشمنان پیروز و سربلند باشیم.

سرهنگ احمد سعیدی مسئول سازمان بسیج عشایری کشور نیز در این مراسم گفت: در هر مقطعی از تاریخ انقلاب اسلامی، از عشایر و اقوام کشور جز رشادت و سلحشوری و حماسه و غیورمردی چیزی نمی بینیم.

وی گفت: عشایر و اقوام ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و سلحشوری های بسیاری را از خود نشان دادند و بیش از یازده هزار و 200 شهید را تقدیم نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار معروفی: امروز به برکت هوشمندی و وحدت اقوام صاحب عظمت و شرافت هستیم

سردار معروفی: امروز به برکت هوشمندی و وحدت اقوام صاحب عظمت و شرافت هستیم