مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-11سياسي

تاد ؛ طرحی با هدف افزایش اشتغال دانش آموختگان فنی و حرفه ای


طرح تاد در آموزشکده فنی و حرفه ای الزهرا مشهد به منظور توسعه اشتغال دانش آموختگان با تشکیل کنسرسیوم مهارت آموزی و اشتغال اجرا می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس آموزشکده الزهرا مشهد گفت: طرح "تاد" در آموزشکده فنی و حرفه ای الزهرا مشهد به منظور توسعه اشتغال دانش آموختگان با تشکیل کنسرسیوم مهارت آموزی و اشتغال اجرا می شود.

فرزانه حفیظی اظهار کرد: در اجرای طرح تاد کمیته تخصصی طراحی پوشاک با نظارت کنسرسیوم استانی، مهارت آموزی و اشتغال در آموزشکده دخترانه الزهرا(س) فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: تاد در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و شعار سال مهار تورم و رشد تولید اجرا می شود.

این طرح بر اساس نیازسنجی کارفرمایان واحدهای صنعتی نیازمند نیروی کار ماهر و اشتغال آفرینی دانش آموختگان و دانشجویان این آموزشکده با برگزاری دوره های مهارتی تکمیلی پایه ریزی شده است.

رییس آموزشکده الزهرا مشهد خاطرنشان کرد: توسعه اشتغال دانش آموختگان با همکاری دانشگاه های فنی و حرفه ای سراسر کشور در راستای خلق مشاغل جدید در جامعه و حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان و مبتنی بر سرمایه های انسانی تدوین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی، حفیظی عنوان کرد: تاکید بر مقوله کارآفرینی، افزایش اشتغال پذیری دانش آموختگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاد ؛ طرحی با هدف افزایش اشتغال دانش آموختگان فنی و حرفه ای

تاد ؛ طرحی با هدف افزایش اشتغال دانش آموختگان فنی و حرفه ای