مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 23:402023-09-14سياسي

آمریکا: ایران همچنان قصد انتقام ترور شهید سلیمانی را دارد


وزارت امنیت داخلی ایالات متحده در گزارش «ارزیابی تهدید داخلی سال 2024» به بررسی تهدیدات ایران علیه اشخاص و نهادهای آمریکایی پرداخت.

- وزارت امنیت داخلی ایالات متحده در گزارش ارزیابی تهدید داخلی سال 2024 به بررسی تهدیدات ایران علیه اشخاص و نهادهای آمریکایی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ارزیابی دفتر اطلاعات و تحلیل وزارت امنیت داخلی آمریکا آمده که ایران همچنان قصد دارد تا برای انتقام ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حملاتی را علیه مقامات کنونی و پیشین دولت آمریکا ترتیب دهد .

در ادامه این گزارش آمده است: ایران به اشخاصی که از پیش به خاک آمریکا دسترسی دارند برای نظارت و برنامه ریزی های کشنده خود - با کمک دوتابعیتی ها، اعضای شبکه های جرم و بازرسان خصوصی - نیازمند است و در راستای اجرای نقشه هایی تلاش کرده که نیازمند سفر بین المللی عاملان آن ها نباشد.

وزارت امنیت داخلی آمریکا در ارزیابی خود ادعا کرد: وزارت دادگستری آمریکا در اوت 2022 اعلام کرده بود که یکی از اعضای نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ظاهر برای ترور مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا از اواخر 2021 تا اواسط 2022 برنامه ریزی کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: ایران همچنان قصد انتقام ترور شهید سلیمانی را دارد

آمریکا: ایران همچنان قصد انتقام ترور شهید سلیمانی را دارد