مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:152023-08-30ورزشي

اعزام ورزشکاران خوزستانی به مسابقات کشوری با سختی فراوان!


ورزشکاران خوزستانی در مسابقات قهرمانی بیماران خاص کشور شرکت می کنند.

- اعزام ورزشکاران خوزستانی به مسابقات کشوری با سختی فراوان! ایسنا/خوزستان ورزشکاران خوزستانی در مسابقات قهرمانی بیماران خاص کشور شرکت می کنند.

جمال فتاحی رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: این مسابقات در بخش ورزشکاران دیابتی از 10 تا 13 شهریورماه به میزبانی گرگان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی خوب ورزشکاران استان برای حضور در این رقابت ها، عنوان کرد: تیم های تنیس روی میز و دارت آقایان و بانوان استان به این مسابقات اعزام خواهند شد.

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان گفت: با توجه به مسافت طولانی تا گرگان و مشکلات بیماری ورزشکاران اعزامی و کمبود شدید بلیت با تلاش فراوان توانستیم بلیت پرواز این عزیزان به گرگان و بلعکس را تهیه کنیم تا ورزشکاران استان بدون دغدغه پا به این رقابت ها بگذارند.

وی عنوان کرد: با توجه به هزینه بسیار بالای بلیت های هواپیما و البسه و همچنین برنامه های زیاد استانی و اعزام های کشوری که در 6 گروه بیماری در طول سال است و از طرفی بودجه بسیار کمی که در اختیار ما گذاشته می شود، اگر مسوولان همراه ما نباشند کار بسیار سخت می شود و انتظار همکاری بیشتری از اداره کل ورزش و جوانان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام ورزشکاران خوزستانی به مسابقات کشوری با سختی فراوان!

اعزام ورزشکاران خوزستانی به مسابقات کشوری با سختی فراوان!