مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-18ورزشي

برنامه بازی های تیم ملی تکواندو در هانگژو اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت های تکواندو در این دوره از بازی های آسیایی در 5 وزن مردان، 5 وزن زنان، 2 رده پومسه و یک بخش ترکیبی به مدت 5 روز در سالن مرکز فرهنگی «لیان» شهر هانگژو برگزار خواهد شد و تکواندوکاران حاضر برای کسب 13 مدال طلا تلاش خواهند کرد.

- به اعلام سایت رسمی نوزدهمین دوره بازی های آسیایی، برنامه مسابقات ملی پوشان تکواندو مشخص شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت های تکواندو در این دوره از بازی های آسیایی در 5 وزن مردان، 5 وزن زنان، 2 رده پومسه و یک بخش ترکیبی به مدت 5 روز در سالن مرکز فرهنگی لیان شهر هانگژو برگزار خواهد شد و تکواندوکاران حاضر برای کسب 13 مدال طلا تلاش خواهند کرد.

بر همین اساس یکشنبه دوم مهرماه مسابقات بخش پومسه برگزار می شود که از ایران مرجان سلحشوری و مرتضی زنده دل رقابت های خود را برگزار می کنند.

آتوسا فرهمند و علی نادعلی هدایت دو تکواندوکار کشورمان را برعهده دارند.

دوشنبه سوم مهرماه و در روز دوم مبارزات اوزان 58- کیلوگرم مردان، 49- کیلوگرم زنان و بخش ترکیبی انجام می شود که مبینا نعمت زاده و مهدی حاجی موسایی 2 نماینده کشورمان در این 2 وزن خواهند بود.

در روز سوم سه شنبه چهارم مهرماه تکواندوکاران اوزان 63- کیلوگرم مردان، 53- و 57- کیلوگرم زنان به مصاف هم می روند که علیرضا حسین پور،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه بازی های تیم ملی تکواندو در هانگژو اعلام شد

برنامه بازی های تیم ملی تکواندو در هانگژو اعلام شد