مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-03پزشكي

واکسن سه گانه از هفته آینده در خراسان شمالی توزیع می شود


مسئول بیماری های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: پیگیری های لازم صورت گرفته است و واکسن سه گانه یا ثلاث، دیفتری، کزاز و سیاه سرفه تا آخر هفته وارد استان می شود و از ابتدای هفته آینده توزیع در سراسر استان صورت می گیرد.

- فلوریا انفرادی، مسئول بیماری های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد در پاسخ به پیام مردمی مبنی بر کمبود واکسن سه گانه یا ثلاث، دیفتری، کزاز و سیاه سرفه اظهارکرد: کمبود این واکسن به صورت کشوری است و تنها مربوط به استان خراسان شمالی نیست.

وی گفت: پیگیری های لازم صورت گرفته است و واکسن تا آخر هفته وارد استان می شود و از ابتدای هفته آینده توزیع در سراسر استان صورت می گیرد.

مسئول بیماری های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اینکه واکسن به دفعات مختلف بر اساس سهمیه هر استان وارد می شود، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 14 هزار واکسن سه گانه در استان تزریق شده که 7 هزار واکسن مربوط به نوآموزان بوده است.

انفرادی خاطرنشان کرد: به زودی واکسن در اختیار استان قرار می گیرد و واکسیناسیون نوآموزان، بدو ورود به مدرسه انجام می شود.

پایان پیام/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن سه گانه از هفته آینده در خراسان شمالی توزیع می شود

واکسن سه گانه از هفته آینده در خراسان شمالی توزیع می شود