مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 16:452023-09-17سياسي

وقتی دیشموک محل آزمون و خطای برخی معلمان شده است!


امام جمعه کهگیلویه با بیان این که تعدادی معلم با تعهد 10 ساله به دو بخش دیشموک و چاروسا برای آموزش به این مناطق رفتند گفت: چرا این معلم ها بعد از چهار سال آموزش در این مناطق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر در جلسه شورای اداری در دهدشت یکی از شاخصه های دولت سیزدهم را مردم داری عنوان و اظهار کرد: مسؤولان پاسخگوی مردم باشند چرا که اگر ما مردم را به عنوان پشتیبان نظام داشته باشیم موفق هستیم.

امام جمعه کهگیلویه افزود: پشتوانه و عقبه مردمی باعث ماندگاری نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی با بیان این که در آستانه هفته دفاع مقدس هستیم گفت: دفاع مقدس جنگ میدان آموزش های عملی برای ما بود و ما امروز به لطف دفاع مقدس به خودباوری رسیده ایم.

وی بیان کرد: حماسه دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شود بلکه در خانه ها و مدارس گفته شود و تنها دفاعی بود که یک ذره از این سرزمین به کسی واگذار نشد.

حجت الاسلام وحدانی فر در ادامه صحبت های خود با بیان این که در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس هستیم گفت: همه باید به کمک آموزش وپرورش بیاییم.

وی با بیان این که تعدادی معلم با تعهد 10 ساله به دو بخش دیشموک و چاروسا برای آموزش به این مناطق رفتند گفت: چرا این معلم ها بعد از چهار سال آموزش در این مناطق، با فشارهای سیاسی دنبال انتقال به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی دیشموک محل آزمون و خطای برخی معلمان شده است!

وقتی دیشموک محل آزمون و خطای برخی معلمان شده است!