مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 12:152023-08-30ورزشي

واگذاری استقلال به وزارت اقتصاد دروغ بود


با وجود اعلام واگذاری باشگاه استقلال به وزارت اقتصاد و دارایی، از سوی حمید سجادی وزیر پیشین ورزش، امروز احسان خاندوزی اعلام کرد که این موضوع به تأیید نرسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، گویا حمید سجادی برای فرار از فشار انتقادات در مورد بی سروسامانی استقلال و نقش وزارت ورزش در حذف آبی ها از آسیا، به دروغ متوسل شده است.

سجادی البته درباره وی ای آر هم همین رویه را بارها تکرار کرده بود و اخبار نادرست به جامعه داد.

وزارت ورزش و جوانان روز 28 فروردین سال جاری به صورت رسمی اعلام کرد که مشکل مالکیت مشترک دو باشگاه پرسپولیس و استقلال حل شده است.

پس از این ماجرا عنوان شد که مالکیت پرسپولیس در اختیار وزارت ورزش و استقلال در اختیار وزارت اقتصاد و دارایی قرار گرفته است.

در حاشیه بازدید سید احسان خاندوزی فرصتی دست داد تا خبرنگار تسنیم با وزیر امور اقتصاد و دارایی درباره این موضوع و مشکلات استقلال صحبت کند.

خاندوزی در این باره گفت: پیشنهادی که سال گذشته مطرح شد و قرار بود مجمع باشگاه استقلال تغییر کند و به وزارت اقتصاد واگذار شود، در نهایت به تأیید نرسید.

وزیر اقتصاد چون عضو مجامع شرکت های دولتی است به همراه وزیر ورزش و جوانان و وزیر دادگستری عضو مجمع استقلال هستند ولی پیشنهاد شده بود این باشگاه به وزارت اقتصاد واگذار شود که به تأیید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری استقلال به وزارت اقتصاد دروغ بود

واگذاری استقلال به وزارت اقتصاد دروغ بود