مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 19:562023-08-30اجتماعي

از تردد بیش از 12 هزار زائر خارجی از شلمچه تا خدمات ارتش در مرزها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، این روزها دو مرز شلمچه و چذابه در استان خوزستان میزبان زائران کربلا هستند و عاشقان امام حسین(ع) از ورای این دو گذرگاه مرزی به دیار محبوب می شتابند.

رسیدن به وصال سالار شهیدان، بزرگ و کوچک نمی شناسد و پیر و جوان، زن و مرد و نوجوان و خردسال آمده اند تا در این همایش عظیم معنوی شرکت کنند و ارادت خود را به ثارالله نشان دهند.

علاوه بر زائران ایرانی، زائرانی از دیگر نقاط جهان نیز برای ورود به سرزمین های مقدس عراق و حضور در مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حسینی مرز شلمچه در استان خوزستان را انتخاب کردند که همه روزه شاهد تردد اتباع خارجی از کشورهایی نظیر پاکستان و افغانستانان از مرز زمینی شلمچه هستیم.

  تردد بیش از 12 هزار زائر خارجی از مرز شلمچه نادر عمیدزاده معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر در خصوص تردد اتباع خارجی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه مرز شلمچه تنها مرز تردد برای زائران اتباع خارجی مقیم ایران است از ابتدای ماه صفر تا کنون 12 هزار و 427 زائر اتباع خارجی از مرز شلمچه وارد خاک عراق شدند.

وی افزود: همچنین سه هزار و سه زائر اتباع مقیم خارجی ایران پس از انجام زیارت و حضور در همایش پیاده روی اربعین از مرز شلمچه وارد ایران شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تردد بیش از 12 هزار زائر خارجی از شلمچه تا خدمات ارتش در مرزها

از تردد بیش از 12 هزار زائر خارجی از شلمچه تا خدمات ارتش در مرزها