مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-01سياسي

4 موکب در نهاوند میزبان زائرین اربعین حسینی هستند


4 موکب ثابت در شهرستان نهاوند میزبانی زائرین اباعبدالله الحسین(ع) را برعهده خواهند داشت.

  - همدان-مسئول مواکب شهرستان نهاوند گفت: 4 موکب ثابت در شهرستان نهاوند میزبانی زائرین اباعبدالله الحسین(ع) را برعهده خواهند داشت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید پورمهدی صبح جمعه در جلسه ستاد اربعین شهرستان نهاوند اظهار کرد: فرصت خدمت رسانی بسیار کوتاه است، امروز مسئولیم و مشخص نیست چند روز دیگر این مسئولیت و وظیفه خدمت رسانی به چه کسی برسد.

وی افزود: اربعین یک عملیات بزرگ معنوی و سیاسی است و انتظار می رود که این نعمت و توفیق خدمت گذاری به مردم را بتوانیم به بهترین نحو ممکن انجام بدهیم.

مسئول مواکب شهرستان نهاوند با بیان اینکه 4 موکب ثابت در شهرستان نهاوند میزبانی زائرین اباعبدالله الحسین (ع) را برعهده خواهند داشت، گفت: موکب سیدالشهدا جنب پارک کوثر، موکب بنی زهرا در سه راهی دهفول، موکب قمربنی هاشم در ابتدای شهر فیروزان و موکب حضرت زهرا بعد از شهر فیروزان روستای بره فراخ مواکبی هستند که خدمات رسانی به زائران را برعهده دارد.

پورمهدی خاطرنشان کرد: مواکب ثابت شهرستان چون در مسیر جاده قرار دارند و جاده ها هم مشکلاتی چون مشخص نبودن شانه های خاکی و سرعت کاه ها، خط کشی جاده و تابلوهای راهنمایی دچار مشکل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 موکب در نهاوند میزبان زائرین اربعین حسینی هستند

4 موکب در نهاوند میزبان زائرین اربعین حسینی هستند