مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 08:202023-08-24اقتصادي

بوستان معلولان برای اولین بار در استان بوشهر احداث می شود


طرح بوستان معلولان و سالمندان به عنوان یکی از طرح های شاخص استان بوشهر برای اولین بار در استان، در آبدان با پیش بینی ایجاد زیرساخت مشاغل و بازار فروش معلولان ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، سید عیسی حسینی شهردار آبدان در گفت وگو با فارس اظهار داشت: پروژه های عمرانی و مبلمان شهری شهرداری آبدان در دو سال اخیر با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان عملیاتی و در حال اجراست.

وی افزود: احداث بوستان 6 هزار متری به عنوان پارک شاخص با مناسب سازی کامل جهت استفاده معلولان و سالمندان با همکاری و مشارکت سازمان بهزیستی استان بوشهر از مهمترین فعالیت های صورت گرفته توسط شهرداری است؛ برای این بوستان، طرح اشتغال زایی معلولان با جانمایی بازار فروش نیز پیش بینی شده است.

این طرح به عنوان یکی از طرح های شاخص استان بوشهر است چراکه این طرح برای اولین بار در استان درحال اجرا است.

این مقام مسؤول یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری را زیرسازی و آسفالت معابر به میزان 20 هزار مترمربع عنوان کرد و گفت: این امر نسبت به سال های گذشته 25درصد افزایش یافته است.

 افزایش 18 درصدی پیاده روسازی حسینی توسعه فضای سبز از 74 هزار مترمربع به 86 هزار مترمربع با کاشت درختان و درختچه ها در ورودی و بلوار اصلی شهر را از دیگر اقدام صورت گرفته توسط شهرداری عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوستان معلولان برای اولین بار در استان بوشهر احداث می شود

بوستان معلولان برای اولین بار در استان بوشهر احداث می شود