مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 08:052023-08-27اقتصادي

8500 نفر از مردم قزوین «گذرنامه زیارتی اربعین» دریافت کرده اند


تاکنون حدود 8500 نفر در استان قزوین گذرنامه زیارتی اربعین اخذ و حدود 10 هزار نفر هم، گذرنامه بین المللی دریافت کرده اند.

- ناصر مرادی نرگسی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: موضوع گذرنامه معمولا از اوایل ماه محرم شروع می شود که امسال در استان قزوین به نسبت سال های قبل صدور گذرنامه افزایش داشته و تاکنون حدود 8500 نفر در استان قزوین گذرنامه زیارتی اربعین اخذ و حدود 10 هزار نفر هم گذرنامه بین المللی دریافت کرده اند.

  وی افزود: برای اینکه مردم برای دریافت گذرنامه دچار مشکل نشوند یکی از کارمندان اداره پست در قالب میز خدمت 10 روز است که در اداره گذرنامه استان قزوین مستقر شده تا مردم بین اداره پست پونک و نواب سرگردان نشوند و از وضعیت صدور و تمدید گذرنامه خود مطلع شوند.

  مدیرکل پست استان قزوین ادامه داد: با توجه اینکه امسال موضوع برچسب تمدید گذرنامه ها در اداره گذرنامه مطرح است و انجام می شود سبب کاهش هزینه ها در صدور گذرنامه شده و همان گذرنامه های قبلی تا دو سال تمدید می شوند.

مرادی نرگسی اضافه کرد: در صورتی که ماموران اداره پست بعد از دو بار مراجعه به منازل، برای اعطای گذرنامه موفق نشوند یادداشتی در درب منازلی که افراد حضور نداشته اند گذاشته می شود و مردم می توانند تا ساعت 8 شب به کشیک مستقر در اداره پست پونک مراجعه کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8500 نفر از مردم قزوین «گذرنامه زیارتی اربعین» دریافت کرده اند

8500 نفر از مردم قزوین «گذرنامه زیارتی اربعین» دریافت کرده اند