مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 09:102023-09-19بين الملل

خشم نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی از نتانیاهو پیش از دیدار با بایدن


منابع خبری عبری از عصبانیت و خشم مقامات نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی از نخست وزیر این رژیم به دلیل عدم هماهنگی با آنها ازبابت گفت وگوهای احتمالی اش با رییس جمهوری آمریکا درباره پرونده هسته ای عربستان سعودی پرده برداشته اند.

- منابع خبری عبری از عصبانیت و خشم مقامات نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی از نخست وزیر این رژیم به دلیل عدم هماهنگی با آنها ازبابت گفت وگوهای احتمالی اش با رییس جمهوری آمریکا درباره پرونده هسته ای عربستان سعودی پرده برداشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه 12 رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم با جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا دیدار خواهد کرد تا دو طرف به طور گسترده درباره عادی سازی روابط میان تل آویو و عربستان سعودی گفت وگو کنند.

این شبکه اعلام کرد، با این حال، نتانیاهو بدون گفت وگوی منظم با رهبران نهادهای امنیتی و نظامی در مورد شرط عربستان برای عادی سازی روابط، که شامل تصویب برنامه هسته ای مرتبط با غنی سازی اورانیوم است، با رییس جمهوری آمریکا دیدار خواهد کرد و همین مساله باعث شده است که نهاد امنیتی از این موضوع دلخور شود.

در همین راستا نیر دووری ، خبرنگار امور نظامی این شبکه گفت: نهاد امنیتی نه تنها از این موضوع ناراحت است، بلکه از تصمیم نتانیاهو برای عدم برگزاری یک بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی از نتانیاهو پیش از دیدار با بایدن

خشم نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی از نتانیاهو پیش از دیدار با بایدن