مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-20فرهنگي

رونمایی از پوستر شصت و هفتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان یاسوج_ دنا


دبیر جشنواره فیلم منطقه ای سینمایی یاسوج_ دنا گفت: استان سوم تا ششم مهرماه میزبان شصت و هفتمین جشنواره فیلم یاسوج با حضور 10 استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، امین درخشان در نشست خبری آیین رونمایی پوستر شصت و هفتمین جشنواره منطقه سینمای جوان یاسوج_ دنا گفت: این جشنواره در سفر رییس سازمان سینمایی کشور به استان مصوب کردیم که در سه منطقه برگزار می شود که کهگیلویه و بویراحمد میزان شصت و هفتمین دوره این جشنواره است.

دبیر جشنواره فیلم منطقه ای سینمایی یاسوج_ دنا افزود: حضور هنرمندان حوزه فیلم و عکس در این جشنواره به توسعه و معرفی استان با توجه به ظرفیت های عظیم در حوزه گردشکری کمک می کند.

وی به ظرفیت های استان در حوزه فیلم و عکس اشاره و عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت خاصی در حوزه فیلم و عکس دارد که برگزاری چنین جشنواره ای به معرفی هر چه بیشتر استان با استفاده از ظرفیت هنرمندان کمک می کند، ضمن اینکه از ظرفیت مدیران ملی برای بیان کمبودها وخلاء های استان به ویژه در حوزه سینما استفاده کرد.

درخشان با اشاره به اینکه شصت و هفتمین جشنواره فیلم دنا_ یاسوج رسما از سوم تا ششم مهرماه آغاز می شود، گفت: این جشنواره با حضور بیش از 100 هنرمند و داور از استان های فارس، خوزستان ، خراسان شمالی، کرمانشاه، ادربایجان غربی، ایلام، لرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر شصت و هفتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان یاسوج_ دنا

رونمایی از پوستر شصت و هفتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان یاسوج_ دنا