مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:102023-08-30بين الملل

پیشنهاد عربستان به تشکیلات خودگردان در خصوص عادی سازی روابط


یک روزنامه آمریکایی از پیشنهاد عربستان به تشکیلات خودگردان فلسطین برای ازسرگیری حمایت های مالی از این تشکیلات در ازای حمایت از روند عادی سازی روابط با تل آویو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال گزارش داد که عربستان به صورت جدی برای کنار زدن موانع پیش روی برقراری روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی تلاش می کند.

بر اساس این گزارش، منابع سعودی و فلسطینی آگاه اعلام کردند که عربستان سعودی پیشنهاد از سرگیری حمایت های مالی از تشکیلات خودگردان فلسطین را به رام الله داده است.

در گزارش روزنامه وال استریت ژورنال آمده است: این پیشنهاد، یک گام جدید به سمت توافق بر سر عادی سازی روابط با اسراییل است.

عربستان از رام الله می خواهد اقدامات قاطعانه ای علیه فعالان فلسطینی اتخاذ کند.

مسئولان سعودی به دنبال حمایت از محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین با هدف ایجاد روابط گسترده با تل آویو و اعطای مشروعیت به هرگونه توافق نهایی با رژیم صهیونیستی و کنارگذاشتن اتهامات مبنی بر اینکه ریاض تلاش های فلسطین برای تشکیل کشور مستقل را قربانی اهداف خاص خود کرده است، هستند.

منابع آگاه اعلام کرده اند که تشکیلات خودگردان فلسطین یک هیأت بلندپایه طی روزهای آتی به عربستان اعزام خواهد کرد تا اعضای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد عربستان به تشکیلات خودگردان در خصوص عادی سازی روابط

پیشنهاد عربستان به تشکیلات خودگردان در خصوص عادی سازی روابط