مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 18:152023-09-09سياسي

دیدار مادر و دختر سوری با رهبر انقلاب


همسر شهید یادش نرفته بود که پیام آور دیگر مظلومان و اهالی جبهه مقاومت هم هست و نامه های ساکنین سیده زینب دمشق را تقدیم رهبر انقلاب کرد.

نامش «ندا» بود اما رسالتش زینبی؛ - همسر شهید یادش نرفته بود که پیام آور دیگر مظلومان و اهالی جبهه مقاومت هم هست و نامه های ساکنین سیده زینب دمشق را تقدیم رهبر انقلاب کرد.

نامش ندا بود اما رسالتش زینبی؛ ندا شاقول عینیت مجسم یک مصرع آن شاعر ایرانی ست که سروده بود: این درخت پر از زخم خم نخواهد شد! همشهری آنلاین جزییاتی از دیدار مادر و دختر سوری با رهبر انقلاب را منتشر کرد.

  ندا رهرو زینب است؛ از اهالی سیده زینب و ساکن اطراف حرم حضرت زینب سلام الله علیها در حاشیه دمشق، ساکن سابق فوعه و کفریا.

فروردین 1396 به همراه حدود 8 هزار نفر در سومین سال محاصره فوعه و کفریا به امید آزادی از دست تکفیری ها راهی محل تبادل در منطقه الراشدین در غرب حلب شده بودند که یک انفجار عظیم در محل تبادل و در میان بچه ها همه چیز را بهم ریخت.

دو دخترش هرچند جان سالم از آن واقعه به در بردند اما مفقود شدند و اسمشان رفت در فهرست 40 کودک دیگری که در شلوغی آن فاجعه ربوده شدند و تا امروز هیچ خبری از آنها نیست.

  شش سال بعد از آن واقعه به همراه جنا دختر دیگرش که حالا در کنار او تنها بازمانده خانواده 5 نفره شان محسوب می شود در 28 تیرماه امسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مادر و دختر سوری با رهبر انقلاب

دیدار مادر و دختر سوری با رهبر انقلاب