مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 12:112023-09-17ورزشي

نمایندگان در پنج نوبت جلسات صحن در این هفته حضور خواهند داشت


مجلس شورای اسلامی در این هفته در روز دوشنبه یک جلسه و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر کدام 2 جلسه در 2 نوبت صبح و عصر برگزار خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، مجلس شورای اسلامی در این هفته در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد.

در روز دوشنبه یک جلسه و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر کدام 2 جلسه در 2 نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد و نمایندگان به موضوعات مطرح شده در دستور کار مجلس خواهند پرداخت.

در این جلسات، بررسی برنامه و صلاحیت کیومرث هاشمی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان و اخذ رأی اعتماد، بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه برنامه هفتم توسعه، ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون اقتصادی در مورد لایحه 2 فوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی(کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان و نیز گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه لایحه تجارت مورد بررسی نمایندگان قرار می گیرد.

همچنین به مواردی از قبیل گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب(حمایت از سلامت اجتماعی)، بررسی لایحه الحاقی برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، گزارش کمیسیون صنایع و معادن لایحه تصویب معاهده (کنوانسیون) سازمان ملل متحد راجع به استفاده از ارتباطات الکترونیکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان در پنج نوبت جلسات صحن در این هفته حضور خواهند داشت

نمایندگان در پنج نوبت جلسات صحن در این هفته حضور خواهند داشت