مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-11سياسي

امامزاده عبدالله نارتیچ بم مرمت می شود


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از مرمت و احیاء امامزاده عبدالله نارتیچ بم با همکاری اوقاف خبر داد.

- ایسنا/کرمان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از مرمت و احیاء امامزاده عبدالله نارتیچ بم با همکاری اوقاف خبر داد.

محمدعلی کدوری 20 شهریور ماه با اشاره به نشست با امام جمعه و فرماندار شهرستان بم اظهار کرد: در این نشست در خصوص نحوه مرمت و احیاء مقبره امامزاده عبدالله نارتیچ گفتگو و مقرر شد کارگروه هایی با حضور کارشناسان اوقاف و میراث فرهنگی برای آغاز عملیات مرمت این امامزاده تشکیل شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان افزود: قدمت این امامزاده به دوره اسلامی باز می گردد و در تلاشیم با همکاری دستگاه های مرتبط هرچه سریعتر این عملیات را به نتیجه برسانیم.

او به مرمت مسجد وکیل و سایر بناهای تاریخی شهرستان بم با همکاری فرمانداری و اوقاف اشاره و بیان کرد: این شهرستان با داشتن ارگ تاریخی و سایر آثار میراثی و طبیعی یکی از مقاصد اصلی گردشگران ایرانی و خارجی است که امیدواریم بتوانیم با برنامه هایی که در دستور کار داریم بم را به روزهای اوج خود برگردانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امامزاده عبدالله نارتیچ بم مرمت می شود

امامزاده عبدالله نارتیچ بم مرمت می شود