مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:302023-08-26سياسي

افزایش رضایت مندی مردم از طریق ارتقاء خدمت رسانی مهم ترین رویکرد دولت


معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با اشاره به اینکه یکی از وظایف دولت تسهیلگری است، گفت: از مهم ترین اصول و رویکردهای دولت سیزدهم توجه به رضایت مندی مردم با انجام خدمت گسترده است.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با اشاره به اینکه یکی از وظایف دولت تسهیلگری است، گفت: از مهم ترین اصول و رویکردهای دولت سیزدهم توجه به رضایت مندی مردم با انجام خدمت گسترده است.

ابوالفضل رفیعی، صبح امروز (4 شهریورماه) در مراسم یادواره 106 شهید کارمند استان زنجان با گرامیداشت هفته دولت و با اشاره به فلسفه هفته دولت اظهار داشت: دولت شهیدان رجایی و باهنر اولین دولت مکتبی بعد از انقلاب اسلامی بود و با توجه به مشی دولتمردان و تلاش برای تحقق آرمان های انقلاب و ساده زیستی، عدالت گستری، خدمت به مردم به ویژه محرومان، ماندگار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان بیان کرد: امام (ره) با این نامگذاری کاملاً حکیمانه، سیره این شهیدان را برای همیشه و برای همه دولت ها الگو قرار دادند، لذا هفته دولت فرصتی برای تبیین و گفتمان سازی با تاسی به چنین الگوهایی است.

رفیعی افزود: بعد از انقلاب اسلامی با اتکا بر روحیه بسیجی شاهد استقلال و عزت و پیشرفت روزافزون کشور بودیم و نظام اسلامی با اقتدار در حال طی مسیر به سمت قله می باشد و همین روح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش رضایت مندی مردم از طریق ارتقاء خدمت رسانی مهم ترین رویکرد دولت

افزایش رضایت مندی مردم از طریق ارتقاء خدمت رسانی مهم ترین رویکرد دولت