مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 16:002023-09-22اقتصادي

تقلا برای 20 طبقه سازی در گرگان / بلند مرتبه سازی هزینه ساخت را کم می کند


سید محمدرضا سید النگی، شهردار گرگان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو گفت: شهر گرگان به سبب شرایط جغرافیایی و توپوگرافی منحصر به فرد، - شهردار گرگان با اشاره به محدودیت های متعدد فرارو در زمینی تامین زمین در این شهر گفت: مرتفع سازی با تکیه بر اصول فنی و شهرسازی موجب کاهش هزینه های تمام شده احداث مسکن و رونق بازار ساخت و ساز می شود.

سید محمدرضا سید النگی، شهردار گرگان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو گفت: شهر گرگان به سبب شرایط جغرافیایی و توپوگرافی منحصر به فرد، قابلیت توسعه و گسترش عرضی ندارد و با توجه به مهاجر پذیری این شهر باید راهکاری مناسب برای افزایش ظرفیت گرگان ترسیم کنیم.

وی افزود: با مطالعات صورت گرفته پهنه های مستعد بلند مرتبه سازی در گرگان مشخص شده و از مجموع وسعت 3700 هکتاری گرگان عرصه ای در حدود 30 هکتار برای این موضوع پیش بینی شده است.

  شهردار گرگان ادامه داد: برای شناسایی مناطق مستعد بلند مرتبه سازی برخی محدودیت ها مانند سطوح پرخطر از نظر عوامل زمین شناختی، سطوح واقع در معرض ملاحظات امنیتی و دفاعی د سطوح واقع د حریم ثبت شده میراث فرهنگی مد نظر قرار گرفته است.

وی افزود:  با تکیه به موارد مندرج در طرح مشاور، در مناطقی مانند پیرامون بیمارستان  شهید صیادشیرازی و عرصه های 5 هزار متر مربع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلا برای 20 طبقه سازی در گرگان / بلند مرتبه سازی هزینه ساخت را کم می کند

تقلا برای 20 طبقه سازی در گرگان / بلند مرتبه سازی هزینه ساخت را کم می کند