مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 00:292023-09-18بين الملل

رییسی: دوران تحمیل خواست ها بر ملت ها تمام شده است


با وجود تلاش برخی کشورهای غربی، جمهوری اسلامی توانسته است تحریم ها و فشارها را به فرصت تبدیل و به پیشرفت های قابل توجهی به ویژه در فناوری دست پیدا کند.

- رییس جمهوری گفت: با وجود تلاش برخی کشورهای غربی، جمهوری اسلامی توانسته است تحریم ها و فشارها را به فرصت تبدیل و به پیشرفت های قابل توجهی به ویژه در فناوری دست پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدابراهیم رییسی، در جریان برنامه های نخستین روز سفر به نیویورک، در دیدار زوران میلانوویچ رییس جمهوری کرواسی در مقر سازمان ملل، بر تمایل جمهوری اسلامی ایران برای گسترش روابط سیاسی، اقتصادی و تجاری با این کشور تاکید کرد.

وی با استقبال از اعلام موضع رییس جمهور کرواسی مبنی بر در پیش گرفتن سیاست مستقل، تصریح کرد: با وجود تلاش برخی کشورهای غربی که به دنبال تحمیل منافع و ارزش های خود به سایر کشورهای جهان هستند، جمهوری اسلامی ایران توانسته است تحریم ها و فشارها را به فرصت تبدیل و به پیشرفت های قابل توجهی در عرصه های مختلف به ویژه حوزه فناوری دست پیدا کند.

رییسی دوران تحمیل نظرات و خواست ها بر ملت ها را پایان یافته دانست و با تاکید بر مقابله با چنین جریانی، تصریح کرد: چرا آمریکا و اروپایی که خودشان صاحب زرادخانه های هسته ای هستند، جلوی بهره مندی سایر کشورها از آن را می گیرند؟ جمهوری اسلامی ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: دوران تحمیل خواست ها بر ملت ها تمام شده است

رییسی: دوران تحمیل خواست ها بر ملت ها تمام شده است