مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-31اقتصادي

170 هکتار از محدوده شهر علی آبادکتول در بافت فرسوده


مجموع محدوده شهری علی آبادکتول 910 هکتار است که از این میزان 170 هکتار در بافت فرسوده، ناکارآمد و بازآفرینی شهری واقع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان علی آبادکتول،ذمحمد کوهستانی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: محدوده شهری علی آبادکتول به مساحت 910 هکتار است که از این میزان 170 هکتار در بافت فرسوده، ناکارآمد و بازآفرینی شهری قرار دارد.

وی تصریح کرد: احیای بافت فرسوده شهرعلی آبادکتول در استان مصوب شده و بزودی در ستاد بازآفرینی شهری کشور نیز تصویب خواهدشد که با تصویب آن، می توانیم با در اختیار قراردادن تسهیلات بانکی و یا برخی موارد مانند اخذ پروانه رایگان و تخفیف عوارض، احیای این بافت ها که جان شهروندان را در معرض خطر قرارداده، در دستور کار قرار دهیم.

شهردار علی آبادکتول خاطرنشان کرد: رکود بازار مسکن در ساخت و ساز مسکن نیز تاثیرگذار بوده و ما شاهد کاهش 25 درصدی اخذ پروانه ساخت برای ساخت و ساز مسکن در پنج ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته هستیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته بالغ بر 250 فقره  پروانه ساختمان در شهرداری اخذ شده اما در پنج ماه اول امسال تنها 60 فقره پروانه ساختمان اخذ شده است.

کوهستانی گفت: در دولت سیزدهم در توسعه شهری علی آبادکتول اقدامات خوبی صورت گرفته و در یک اقدام بی سابقه 145 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

170 هکتار از محدوده شهر علی آبادکتول در بافت فرسوده

170 هکتار از محدوده شهر علی آبادکتول در بافت فرسوده