مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:152023-08-23اقتصادي

بهره برداری از 74 پروژه عمرانی آب و فاضلاب خوزستان در هفته دولت


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: همزمان با هفته دولت، 74 پروژه عمرانی در حوزه آب و فاضلاب مناطق شهری و روستایی این استان بهره برداری می شود.

- محمدرضا کرمی نژاد در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای تأمین کمی - کیفی آب شرب شهرهای خوزستان، شرکت آب و فاضلاب استان همزمان با هفته دولت 60 پروژه عمرانی را در بخش آب به ارزش پنج هزار و 552 میلیارد ریال در 162 روستا و 14 شهرستان به بهره برداری می رساند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان افزود: با بهره برداری از این پروژه ها، 589 هزار و 691 نفر از خدمات ارائه شده در این ارتباط بهره مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه بخش عمده ای از اعتبارات هزینه شده برای اجرای این پروژه ها از محل اعتبارات ملی و استانی تأمین شد، تصریح کرد: این طرح ها شامل احداث و اجرای خطوط انتقال و شبکه توزیع آب، احداث و بازسازی مخازن ذخیره آب، خرید، نصب و راه اندازی دستگاه حذف کدورت آب، حفر و تجهیز چاه ها و خطوط انتقال آب، احداث و تکمیل ایستگاه پمپاژ و اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در شهرها و روستاهای استان خوزستان هستند که به مناسبت هفته دولت بهره برداری خواهند شد.

وی تاکید کرد: به طور کلی در بخش آبرسانی شهری نیز 28 پروژه در 14 شهرستان با اعتبار 2 هزار و 333 میلیارد ریال و در بخش آبرسانی روستایی 32 پروژه در 162 روستا با صرف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 74 پروژه عمرانی آب و فاضلاب خوزستان در هفته دولت

بهره برداری از 74 پروژه عمرانی آب و فاضلاب خوزستان در هفته دولت