مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 09:102023-09-19اجتماعي

شانس آخر برای تله کابین نهارخوران / اساتید محیط زیست طرح را قبول دارند 


سید محمدرضا سید النگی، شهردار گرگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، بیان داشت: مشاور پروژه مطالعات ارزیابی زیست محیطی تله کابین نهارخوران اصلاحات و ویرایش لازم  و مد نظر سازمان حفاظت محیط زیست را انجام داده و این نسخه از طرح به تایید .

- شهردار گرگان با اشاره به اتمام آخرین اصلاحات و ویرایش طرح ارزیابی زیست محیطی پروژه تله کابین نهارخوران گرگان گفت: این طرح منضم به تاییدیه اساتید محیط زیست برای آخرین نوبت به سازمان محیط زیست ارائه خواهد شد.

سید محمدرضا سید النگی، شهردار گرگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، بیان داشت: مشاور پروژه مطالعات ارزیابی زیست محیطی تله کابین نهارخوران اصلاحات و ویرایش لازم  و مد نظر سازمان حفاظت محیط زیست را انجام داده و این نسخه از طرح به تایید اساتید دانشگاه منابع طبیعی رسیده و نکته نظرات آنها اعمال شده است.

  وی افزود: دفاع از این لایحه زیست محیطی آخرین فرصت شهرداری گرگان برای اجرای این پروژه است و به همین خاطر در نظر داریم تمام دغدغه ها و موارد مد نظر سازمان محیط زیست را برطرف کنیم.

  سید النگی گفت: با توجه به تاکید استاندار گلستان مقرر است تا این طرح قبل از ارائه در سازمان محیط زیست، یکبار در گرگان بررسی نهایی شود تا هیچ بهانه ای در این خصوص نداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانس آخر برای تله کابین نهارخوران / اساتید محیط زیست طرح را قبول دارند 

شانس آخر برای تله کابین نهارخوران / اساتید محیط زیست طرح را قبول دارند