مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-10حوادث

کشف اقلام دارویی احتکار شده در گیلان


فرمانده انتظامی صومعه سرا از کشف 735 قلم انواع داروی دام و طیور احتکار شده در بازرسی از یک انبار در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از صومعه سرا، سرهنگ امیر وهاب زاده غصر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار داروی دام و طیور توسط فردی در شهرستان صومعه سرا، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند، اظهار کرد: پس از انجام اقدامات نامحسوس، صحت موضوع محرز و انبار محل نگهداری داروها شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا از اعزام پلیس به آدرس این مکان و کشف 735 قلم انواع داروهای احتکاری مربوط به دام و طیور خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را بیش از سه میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد کردند.

به گفته این مقام انتظامی در این راستا متهم 38 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی است، گفت: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون شکنی و اخلال در بازار برخورد می کند.

وهاب زاده با تأکید بر عزم راسخ پلیس در مقابله با احتکار از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در این رابطه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف اقلام دارویی احتکار شده در گیلان

کشف اقلام دارویی احتکار شده در گیلان