مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 08:352023-09-10دانش

تلاش دانشگاه تربیت مدرس برای دستیابی به دانش بومی باتری آلومینیوم – یون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد توسعه نانو، «سنتز نانوکامپوزیت V2CTx/CNT و بررسی خواص الکتروشیمیایی» عنوان طرحی است که مطهره سادات محسنی صالحی منفرد با راهنمایی احسان طاهری نساج در دانشگاه تربیت مدرس به پایان رسانده است.

- محققان دانشگاه تربیت مدرس با سنتر نانو کامپوزیت های چندلایه در تلاش هستند تا به دانش بومی باتری آلومینیوم – یون و یا ابرخازن آلومینیومی دست یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد توسعه نانو، سنتز نانوکامپوزیت V2CTx/CNT و بررسی خواص الکتروشیمیایی عنوان طرحی است که مطهره سادات محسنی صالحی منفرد با راهنمایی احسان طاهری نساج در دانشگاه تربیت مدرس به پایان رسانده است.

وی در این باره توضیح داد: انرژی الکتروشیمیایی یک راه حل مناسب برای جایگزینی انرژی فسیلی است از این رو در دهه های اخیر پژوهش های فراوانی روی توسعه دستگاه های تولید و ذخیره سازی انرژی انجام شده است به طوری که استفاده از انرژی های خورشیدی، بادی و دیگر انرژی های تجدیدپذیر گسترش یافته و از دستگاه های مطلوب ذخیره انرژی همانند باتری ها و ابرخازن ها بهره برداری می شود.

صالحی اضافه کرد: به تازگی، باتری های قابل شارژ آلومینیوم – یون به عنوان جایگزین امیدوارکننده باتری های لیتیم – یون موردتوجه قرار گرفته ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دانشگاه تربیت مدرس برای دستیابی به دانش بومی باتری آلومینیوم – یون

تلاش دانشگاه تربیت مدرس برای دستیابی به دانش بومی باتری آلومینیوم – یون