مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 18:052023-09-11سياسي

وزیر کشور به سوالات نمایندگان پاسخ داد/ عده ای قانع شدند


سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از حضور وزیر کشور در جلسه امروز این کمیسیون برای پاسخ به سوالات نمایندگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ولی الله بیاتی در تشریح نشست امروز (دوشنبه، 20 شهریور ماه) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، گفت: وزیر کشور به همراه جمعی از معاونان و استانداران در راستای بررسی سوالات نمایندگان در صحن کمیسیون حضور یافتند.

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اقدامات وزارت کشور در خصوص رفع محرومیت از 2 هزار و 700 نقطه کشور و حذف موانع دست و پاگیر کارآفرینی خصوصاً در روستاها، تأخیر در رسیدگی به مطالبات مردمی خصوصاً حوزه تقسیمات کشوری، علت توزیع نامناسب امکانات و اعتبار در سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، عدم برنامه ریزی و ساماندهی و تفکیک زباله ها در سراسر کشور، علت خالی بودن پست های سازمانی در بسیاری از فرمانداری ها به ویژه در مناطق محروم، علت آمار بالای تلفات جاده ای و عدم نظارت دقیق پلیس راهنمایی و رانندگی از جمله محورهای سوالات نمایندگان از وحیدی بود.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عده ای از نمایندگان از پاسخ های ارائه شده قانع شدند، همچنین عده ای نیز سوالات خود را پس گرفتند و نهایتاً تعدادی از نمایندگان نیز درخواس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور به سوالات نمایندگان پاسخ داد/ عده ای قانع شدند

وزیر کشور به سوالات نمایندگان پاسخ داد/ عده ای قانع شدند