مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 19:202023-08-31بين الملل

لحن مثبت بخش های خبری صدا وسیما درباره کودتاهای آفریقا


در پی کودتایی دیگر در یک کشور آفریقایی و این بار در گابن از اخبار و تحلیل های صدا وسیما این گونه برمی آید که با نگاه مثبت به این اتفاق می نگرند و کودتا را نه به معنی حذف دولت قانونی و روی کار آمدن نظامیان که کوتاه کردن دست غرب و به ویژه فرانسه از این شکورها ارزیابی می کنند.

- در پی کودتایی دیگر در یک کشور آفریقایی و این بار در گابن از اخبار و تحلیل های صدا وسیما این گونه برمی آید که با نگاه مثبت به این اتفاق می نگرند و کودتا را نه به معنی حذف دولت قانونی و روی کار آمدن نظامیان که کوتاه کردن دست غرب و به ویژه فرانسه از این شکورها ارزیابی می کنند.

عصر ایران- در پی کودتایی دیگر در یک کشور آفریقایی و این بار در گابن از اخبار و تحلیل های صدا وسیما این گونه برمی آید که با نگاه مثبت به این اتفاق می نگرند و کودتا را نه به معنی حذف دولت قانونی و روی کار آمدن نظامیان که کوتاه کردن دست غرب و به ویژه فرانسه از این شکورها ارزیابی می کنند.

 احتمالا گفته خواهد شد گابن و نیجر چه ربطی به ما دارد و چرا از خبر کودتا در این دو کشور با لحن مثبت یاد می شود؟  علت را باید در نارضایتی کشورهای غربی و مشخصا فرانسه از این دو کودتا دانست چرا که مطابق قانونی نانوشته بخش قابل توجهی از آفریقا حیاط خلوت فرانسوی ها بوده و برخی معتقدند روسیه به تلافی حمایت غرب از او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحن مثبت بخش های خبری صدا وسیما درباره کودتاهای آفریقا

لحن مثبت بخش های خبری صدا وسیما درباره کودتاهای آفریقا