مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 11:152023-09-17دانش

شورایعالی انقلاب فرهنگی پذیرای شنیدن اعتراض مدرسین برکنار شده است


شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد: اگر از مدرسین که همکاری آنها با دانشگاه قطع شده به این موضوع اعتراض دارند؛ دبیرخانه شورا پذیرا و شنیدار سخنان ایشان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه ای پیرامون حواشی ایجاد شده به بهانه قطع همکاری اساتید دانشگاه تأکید کرد که اگر از مدرسین که همکاری آنها با دانشگاه قطع شده است به این موضوع اعتراض دارند دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی پذیرا و شنیدار سخنان آنان برای تظلم خواهی است تا ان شاءالله حقی از کسی ضایع نشود.

متن این بیانیه به شرح ذیل است: با نگاه به کارنامه پر افتخار چهار دهه آموزش عالی و علم و فناوری کشور واضح و مبرهن است توجه به علم و دانش از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در صدر توجهات مسئولان عالی جمهوری اسلامی ایران بوده است که در بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی نیز رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی اولین توصیه خود را به علم و پژوهش اختصاص داده اند.

کشور عزیز ما ایران در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تنها 170 هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی خود داشت و امروز 3.

4 میلیون دانشجو در دانشگاه های کشور تحصیل می کنند و از سوی دیگر تعداد اعضای هیئت علمی نیز از 5 هزار نفر به بیش از 70 هزار نفر عضو هیئت علمی تمام وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورایعالی انقلاب فرهنگی پذیرای شنیدن اعتراض مدرسین برکنار شده است

شورایعالی انقلاب فرهنگی پذیرای شنیدن اعتراض مدرسین برکنار شده است